سلام، به شتاب‌دهنده رامان خوش آمدید

شتاب دهنده رامان

مثلث سه‌گانه برترین توزیع‌کننده‌های پزشکی

مثلث سه‌گانه برترین توزیع‌کننده‌های پزشکی

عمده فروشان داروها را از تولیدکنندگان خریداری می کنند، آن داروها را ذخیره می کنند و سپس آنها را به داروخانه های زنجیره ای، داروخانه های مستقل، بیمارستان ها، کلینیک ها، خانه های سالمندان و داروخانه های پستی می فروشند و توزیع می کنند. حدود 92 درصد از داروهای تجویزی در ایالات متحده از طریق عمده‌فروشان توزیع می‌شوند که سه مورد – AmerisourceBergen، Cardinal Health و McKesson Corporation – بیش از 90 درصد از توزیع عمده‌فروشی دارو در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.

AmerisourceBergen

AmerisourceBergen Corporation یک شرکت عمده فروشی داروی آمریکایی است که با ادغام Bergen Brunswig و AmeriSource در سال 2001 تشکیل شد.آنها توزیع دارو و مشاوره مربوط به عملیات تجاری پزشکی و خدمات بیمار را ارائه می دهند. آنها همچنین خطی از نام تجاری و داروهای عمومی، محصولات مراقبت بهداشتی بدون نسخه (OTC) و لوازم و تجهیزات مراقبت های بهداشتی خانگی را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر ایالات متحده، از جمله بیمارستان های مراقبت حاد و سیستم های بهداشتی، مستقل و زنجیره ای توزیع می کنند. داروخانه‌های خرده‌فروشی، امکانات پستی، پزشکان، کلینیک‌ها و سایر امکانات سایت جایگزین، و همچنین مراکز پرستاری و زندگی کمکی. آنها همچنین خدمات دارویی و داروسازی را به بیماران مراقبت طولانی مدت، غرامت کارگران و بیماران دارویی تخصصی ارائه می دهند.

AmerisourceBergen حدود 20٪ از کل داروهای فروخته شده و توزیع شده در سراسر ایالات متحده را اداره می کند و با بیش از 179 میلیارد دلار درآمد سالانه در رتبه دهم لیست 500 Fortune برای سال 2020 قرار دارد.[3] در سال 2012، این شرکت بزرگترین شرکت از نظر درآمد مستقر در پنسیلوانیا بود.این شرکت قصد خود را برای تغییر نام خود به Cencora اعلام کرده است که از اواسط سال 2023 اجرایی می شود.

Cardinal Health

Cardinal Health, Inc. یک شرکت خدمات بهداشتی چندملیتی آمریکایی و چهاردهمین شرکت پر درآمد در ایالات متحده است. دفتر مرکزی آن در دوبلین، اوهایو و دوبلین، ایرلند (EMEA) است. این شرکت در توزیع محصولات دارویی و پزشکی تخصص دارد و به بیش از 100000 مکان خدمات ارائه می دهد.این شرکت همچنین محصولات پزشکی و جراحی از جمله دستکش، پوشاک جراحی و محصولات مدیریت مایعات را تولید می کند. علاوه بر این، یکی از بزرگترین شبکه های داروخانه های رادیویی در ایالات متحده را اداره می کند.Cardinal Health محصولات پزشکی را به بیش از 75 درصد از بیمارستان‌های ایالات متحده ارائه می‌کند.

McKesson Corporation

McKesson Corporation یک شرکت آمریکایی توزیع کننده داروها و ارائه فناوری اطلاعات سلامت، تجهیزات پزشکی و ابزارهای مدیریت مراقبت است. این شرکت یک سوم کل داروهای مورد استفاده در آمریکای شمالی را ارائه می دهد و بیش از 78000 کارمند دارد.McKesson در سال مالی منتهی به 31 مارس 2021، 238.2 میلیارد دلار درآمد داشت.

McKesson در ایروینگ، تگزاس مستقر است و سیستم های مراقبت های بهداشتی، تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی را توزیع می کند. علاوه بر این، McKesson زیرساخت شبکه گسترده ای را برای صنعت مراقبت های بهداشتی فراهم می کند. همچنین، اولین پذیرنده فناوری هایی مانند اسکن بارکد برای توزیع، روباتیک داروخانه، و برچسب های RFID بود.نام این شرکت در یک دعوای حقوقی فدرال به دلیل سود بردن از اپیدمی مواد افیونی در ایالات متحده است.در طول همه گیری کووید-19، مک کسون اعتبار تثبیت شده خود را به عنوان توزیع کننده کلیدی واکسن گسترش داده است و به عنوان توزیع کننده متمرکز دولت ایالات متحده برای صدها میلیون دوز واکسن کووید-19 و کیت های تأمین جانبی برای بیش از 1 میلیارد دوز در سراسر ایالات متحده خدمت می کند.از سال 2021، McKesson با درآمد 238.2 میلیارد دلار در رتبه‌بندی Fortune 500 از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده در رتبه هفتم قرار گرفت.

منابع :
https://www.mckesson.com/
https://www.cardinalhealth.com/en.html
https://www.amerisourcebergen.com/

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.